2009-03-02

Livs-coach!

Vid fika bordet i fredags diskuterade vi livs-coaching. Intressant människor som talar om för människor hur de skall göra för att må bättre. Jag är ingen expert på ämnet men om man nu tar kontakt med en livs-coach så är kanske inte allt 100, eller? så redan där finns det ju en förbättrings potential Dessutom borde man vara ganska öppen för förändring om man nu själv söker, eller?
Men det intressanta är att för att vara coach i någon form så måste man själv ha en kurs. Och här är miljon-frågan vem ger livs-coacherna livs-coaching? Vem är det som bestämmer att så här skall man göra?

Det är där jag kommer in! Jag kan ta den bollen, det skulle vara ganska roligt faktiskt. Att tala om för andra som i sin tur kommer att tala om för andra hur de skall leva för att må bra =)
Snacka om att vara Sektledare, men det kommer nog inte gå så bra jag kunde faktiskt i början av det här inlägget inte ens stava till coach, fick slå upp det! Visste ni att det finns 147 000 000 st sidor om coaching. Helt sjukt.
¤¤¤
I sann FRA anda har jag börjat att kontrollera vilka som är på min blogg och läser. Det visade sig att jag har haft 3st besökare från, ja inte Sverige (det står land: unknown) men efter som Engelska är ett internationellt språk kommer här en hälsning till mina Unknown kompisar i icke-Sverige.
Ha ha det är fick mig att tänka på att Icke-berget, borde hetta Slätta i stället.

Greatings friends, and welcome to my blogg!
Here you can read about me, my friends and family.
But I still going to write in Swedish, but you can allways look at the pictures if you want to =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker du ska gå in på www.arbetshalsa.se
Träffar du dem så kan du uppnå otroliga sanbba reultat oavsett grej.