2009-03-24

Hur gammal är jag?

Den här historien jag kommer att skriva om är helt sann och egentligen lite pinsam att berätta, men har man en blogg om sig själv så får man väl lov att bjuda på sig själv.


Det var för 7år sedan nu, jag var då 26år och det var en vecka kvar till min födelsedag (21 juli).
Vi (jag och Camilla) var och hälsade på mamma och pappa på Sunnan ö camping.
Camilla frågade mig:


Camilla: - Vad önskar du dig på din 27'de födelsedag då?
Jag: - Hahaha, jag fyller faktiskt 28år i år.
C: - Nej, det gör du inte alls det, du fyller 27.
J: - Hahaha, skulle inte jag veta hur gammal jag är hihihi, jag har ju guidat ungdomar genom SSAB varje dag och presenterat mig med namn och ålder. Det var det dummaste jag hört hohoho.

C: - Maj-Lis (min mamma) hur gammal blir din son?
ML: - Vadå? Han blir 27.


Ganska pinsamt!

Men det kändes ganska härligt samtidigt, tänk er själva att vara 27år två år i rad. Just det inte så tokigt va?

Inga kommentarer: