2009-03-23

Maserhallen

I helgen var vi ju på babysim igen, Alma är super duktig på att hoppa från kanten.
Det är bara att sätta henne där räkna till 3 och säga "hoppa" så glatt det går så hoppar hon i. Hon gjorde det säkert 20 gånger nu i söndags och tyckte det var super kul.

Jaaa, det hände ju en annan rolig grej oxå =)

Jag träffade en förvirrad person vid duschen efter simningen (utlänning, såg helt normal ut hiihi ) han stannade mig och frågade:

FP (förvirrad person) Do you speak English?
FK (Fredrik Källängs) Yäääääs
FP Do you know what that means?

FP pekar på en skylt som det står Dusch, BAD och en pil till höger.

FK yäääs thäts where you swim var det jag svarade men jag borde ha svarat.......
You know, when you have been naughty (ett annat ord för BAD) and you need a real punishment then you go in there.

Men det får mig att undra lite, hur kunde han åka till maserhallen, sätta på sig badbyxor, leta efter bassängen och inte vet vad "BAD" betyder =)

Inga kommentarer: