2009-10-05

Dagens tillbud

Jaha, nu har jag gjort dagens tillbud, dvs skurit mig på de nyslipade knivarna.
Det är nämligen så att jag har turen att känna en riktig älgjägare, som nu håller på att förbereder sig för årets händelse "ÄLGJAKT". En av rutinerna är att slipa knivarna och han frågade om jag hade någon kniv att slipa, jag har aldrig fått ett sådant erbjudande förut så jag tog med alla knivar vi äger =) (bäst att passa på).

Resultat: En knivskada per dag (men jädrar vad fint de går)

Vad blir det då idag?
Tacos med blodsmak =)

2 kommentarer:

Barbro Binda sa...

Men hallå MrKallsing, tillbaka från förkylningslägret! Här är det också friskare, men huvudets insida går inte att göra nåt åt. Den är lika illa skadad som förr. Hehehe! Men akta fingrarna nu min bäste herre, dom kan vara bra att ha i framtiden. Kram på dig hörru! :-)

Kallangs Photography sa...

Tacka tackar, och håller med dig i huvudsaken. Det blev en riktigt god tacos i alla fall =) med lite smak av småvilt (alltså jag)