2010-05-07

Taskigt

I onsdags var det fotbollsträning på gräs på för första gången i sommar. Men planen var under all kritik.
Man vet att det är en dålig fotbollsplan när det bästa försvaret man har är en 3m2 stor bunker av sand innanför straffområdet.

En timme in i träningen så händer det som inte får hända, jag stukar foten, men inte i en tuff närkamp, inte när jag springer mig fri i framför målet. Nej nej det händer när jag helt vanligt går sakta över planen och jag kliver ner i en grop *suck*.

Så jag ligger inte bra till i den här stegräknings tävlingen vi håller på med.

I natt råkade jag ut för en av de värsta smärtor jag har känt av hitintills
Jag vaknade skrikande utav att få SENDRAG i min STUKADE FOT jag måste säga att det var oerhört taskigt av mig själv att göra så.
***
Grattis brage grymt roligt att se segern mot hammarbytv idag =)

Inga kommentarer: