2010-01-12

Tillbax på jobbet!

Efter 3veckors ledighet så försöker man nu att trappa upp och börja jobba effektivt på jobbet igen. Men det är i ärlighetens namn lite trögt, får nog rikta in sig på att det kommer att ta den här veckan innan man är inne i rulliansen igen.

Jag har ju som jag kanske har sagt förut fått nya arbetsuppgifter så det är mycket att lära sig nu. Jag skall jobba mer med kvalitets frågor i stället för reparationer som jag gjorde tidigare.
Så just nu sitter jag och försöker sätta mig in i de nya arbetsuppgifterna samtidigt som man skall avrapportera vad man gjort i slutet av förra året.

Något som blev för mycket för min kära arbetsdator som "hängde sig" men innan så bjöd i alla fall Microsoft på följande felmeddelande som jag han spara ner innan jag gjorde en norsk reset (ur med sladden):

"ERROR"
(NO SHIT!!! mycket användningsbar information)

Inga kommentarer: