2009-04-06

Support

Har ni läst om den där "super masken" data viruset som de varnade för 1 april?

Det var nog den varningen som satte skruv på våran IT-avdelning och de blev aldeles nippriga och skulle uppdatera alla program som vi har i datorn.
Vilket gör att flera timmar går åt att starta om datorn om och om igen.
Jag har ett program som gör att alla bokade tider i outlook blir kopierade till min mobiltelefon, faktiskt har det varit skit bra.
Men efter alla dessa uppdatering så slutade naturligtvis detta och fungera, så jag tvingas att ringa till IT-supporten för kosultation.
Där fick jag tala med Lennie på servicedesken, låter som en trevlig kille (trotts smålandsdialekt) som gjorde allt för att få programmet att fungera igen. Men icke icke.......

Efter som det är telefonen som krånglar fick vi lov att "chatta" med varandra i notpad, något som jag givetvis vill dela med mig av: kolla till höger!
Det slutar givetvis att supporten får ta support hahaha.

Inga kommentarer: