2009-04-14

Gräsänkling för en ½-dag

Idag gick Camilla upp före mig, hon skall på konferens i Stockholm över dagen.
Hon gick upp redan kl 05:00, så då tänkte jag att nu kan JAG få ligga och dra mig medans hon fick lov att åka till jobbet.........Haha
05:38 kom Camilla in sa hejdå, ha en bra dag (tror jag att jag sa).
AHHhhh nu kan jag ligga här och mysa.....Haha

Alma och Saga fick sova borta hos mormor och morfar, egentligen skulle ju Camilla ha varit ledig idag så att Alma var ledig från dagis.

05:45 ringer min klocka, Camilla har inte ens hunnit ut genom dörren =( men jag snoozade 2 gånger till i alla fall.....haha.
Den sista gången (06:06) slog jag inte ens av väckarklockan på en gång utan mixmegapol fick "skråla" på utan att jag störde någon......haha

Två minuter sen tröttnade jag och gick upp! (06:08)........haha

Inga kommentarer: