2009-06-24

SSAB homepage

Jag har haft lite tid över här på jobbet och var inne och tittade på intranätet, och där låg hela organisationsschemat.
Det fanns en vakans som webbdesigner, något som jag tyckte skulle kunna passa mig. Så för att ha något att visa upp så gjorde jag en hemsida som jag kan presentera vid anställnings intervjuen. Jag fick många uppmuntrande kommentarer här i korridoren att den såg fin ut, här är en skärm dump!

Jag har naturligtvis kopierat sidan från en annan site, jag är besviken att jag inte kunde få med midimusiken oxå.
Här är adressen: http://web.telia.com/~u68702157/index.html
Hur jag hittade den, ja jag sökte på "Sveriges sämsta hemsida" =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

maste kontrollera:)

Kallangs Photography sa...

Haha, kul att du ska kontrollera?? Såg att länken till grabben som har gjort underlaget för det här inlägget inte längre fungerade... Trist!!!
För midimusiken var riktigt "BRA!"