2009-02-15

Över 1000 besökare

Shit va häftigt vilken kick att se att det är så många som läser bloggen, fast man inte vet vilka det är =)
Vi har haft en helmysig helg, på fredagen var vi och hälsade på Anna, Oskar och Stina. Åt jätte god fisk och myste framför tv´n. Igår på alla hjärtans dag så hade vi besök här hemma av Jennie, Tomas och Filip. Camilla och Jennie gjorde en super god flygande jacob och jag åt så jag nästan sprack. Efter huvudrätten överaskade vi våra fruar (jag och Tomas) med två stora fina ros-buketter. De fick även lyx choklad Så skadet se ut.
Fick även höra att den berömda poäng-räkningen funkar åt andra hållet? Det var Jennie som förklarade efter att ha fått rosorna att "nu ligger jag ännu mer minus". Coolt.
¤¤¤
Alma och jag var och hälsade på farmor/farfar idag när Camilla jobbade. Då kom även moster Anna och hälsade på. Vi var ut och åkte stjärtlapp i en medel stor snöhög med Alma. Hon tyckte det var super roligt, jag bar upp henne och Anna tog i mot en skrattande 1.3åring. Upp igen och runt runt tills man var helt slut. Sen var det naturligtvis Söndagsbad i maserhallen. Det är hur kul som hällst att hoppa från kanten tycker Alma, hon kastar sig hejdlöst ut. Sen håller hon på att bli världsbäst på att simma med luftpuffar på armarna.
¤¤¤
Alma kommer att bli ingengör (säkert rocketcientist) orsak;
I fredags efter att ätit upp sin frukostgröt tog hon en papperbit torkade sig runt munnen, gick in i köket öppnade luckan under diskhon kastade papperet i papperskorgen och stängde skåpluckan igen. Märks det att det är en stolt far som skriver =)
Sen dess har vi kastat så där en 100 papperslappar med efter följande handklappningar och hejar ramsor alá Serik Fans =)

Inga kommentarer: