2009-02-06

Jag och Tomas =)


Igår träffade vi som sagt en av Sveriges roligaste män, Tomas Järvheden (länk). Jag har följt honom både på nätet och på TV så fort han har gjort något intressant. Vilket gjorde det extra roligt när jag äntligen kunde se honom live i Falun
Det var totalt 4st ståuppare som underhöll var av de tre i första akten var "amatörer" men i sista akten stod Tomas ensam för showen.
De första tre var så där och man satt och små fnissade, men sen kom huvudnummret. Först sitter man som en äkta svensk och är skeptisk, är han så jäkla rolig egentligen?
Sen kommer man på sig själv 10minuter senare med att torka skrattårarna från kinden.
Han var för dj-a bra.
Här är han min polare Tomas =)

Tomas och Jag

Jag köpte en signerad dvd och en signerad skiva också. Försökte också skämta lite med honom fast jag blev otroligt nervös? Överläppen började fladdra???? Om man skulle ha en sigernad dvd så fick man ta bort plasten själv vilket var ganska krångligt, och jag tyckte först att han borde få en kniv. Vi var ju trotts allt på en restaurang, men sen kontrade jag snabbt och spontant med citat "men det klart vi är ju i Falun så man borde ju själv bära kniv" Tomas "suckade ut ett mättat skratt" men jag är f-n hel nöjd endå.

Jag fick Tomas Järvheden att skratta.

Undrar om jag ska skriva det på mina visitkort?

Jaja, sen gjorde jag en halv pinsam grej oxå, när vi stod och väntade på bordsplaseringen så kom han in genom dörren aldeles bakom oss (ca 1m avstånd). Till min förvåning så reagerade jag i att göra honnör och säga hej?????? Va var det för nått? Han sa artigt hej och gick och satte sig bredvid scenen.

1 kommentar:

Camilla med C sa...

Hahaha!
Men ett fint kort belv det ju ialla fall.
Kram, Fotografen