2009-01-09

Lekland

Nu har jag gjort ett tappert försök med att trötta ut "gumman" under dagen så att hon sover hela natten som hon brukar göra. Det blev alltså lekland idag, jag, Alma Oskar och Anna var där och "röjjde". Först så blev Alma förstenad, det var väl mycket intryck men sen så blev det fart. Tyvärr var det väl inte så värst mycket som roar en 1.1 åring. Men det var häftigare där än jag trodde i alla fall. Vi träffade oxå Albin och Cissi där, Robert var hemma och snickrade i köket. Det var häftigt jag tänkte nämligen ringa och fråga om de ville med men tänkte att med så kort varsel så är det kört. Albin hade en kompis där så han var inte så intresserad i att leka med Alma. Efter Leklandet åkte vi till Farmor och Farfar och hälsade på, jag tänkte att nu fasingen skall hon bli trött till natten och det fungerade. Hon ligger och sågar stockar för fulla muggar nu, bara hon slipper hostan så kommer det att gå vägen =)


Här kommer lite bilder från leklandet:


Alma undrar var hon har kommit!


Oskar kryper i "hoppborgsrörsanslutningen"

Och så ett videoklipp:


Oskar och Alma hoppar på studsmatta (Oskar hoppar och Alma studsar =))

Inga kommentarer: