2010-06-24

Bilder Peace & Love 2010

Jag har några gånger sagt att dagens ungdom är fulla i skit, men idag när jag cyklade till jobbet fick jag ett bekräftade från oväntat håll, och jag har bild bevis!

Peace & Love

"Bajjamajjor"

(festivalen är redo för skitfulla ungdomar)
Men det glädjer mig i alla fall att man får en alldeles egen bajjamajja på årets festivalpass så man slipper förra årets bästsäljare: Boende P&L 2009!

"Avgränsning"
(Är de till för att hålla allmänheten inne eller ute?)
När jag cyklade igenom Borlänge idag var det staket överallt, man visste inte om man var innanför eller utanför området!
och så avslutar jag med en arbetskamrat som är singel och sökande efter en livskamrat dystert förklarade att: Äsch, jag skulle inte ens få någon om jag så öppnade alla dörrar på bilen och backar igenom festivalområdet!

2 kommentarer:

Stina sa...

Bajjamajjor är ju bra om ungdomarna lyckas vingla dit..... Hmmm där killen på jobbet kanske inte skulle backa på festivalområdet där potentiella partners ligger och krälar i leran så är ju risken större att de blir överkörda än att de hoppar in i bilen.... han kankse skulle prova att ställa en låda cider i bakluckan och dela ut till de som fortfarande kan gå;)

Kallangs Photography sa...

Vilken tid är det när "de som fortfarande kan gå"?

Så ska jag hälsa honom =)