2010-06-10

Äta glass!

Alma och hennes kompisar äter glass!

"Filippa, Alma & Fanny"

(Filmen är gjord med våran sprillans nya "lill kamera" som spelar in i HD kvalitet)

Sen har det hänt mer grejjor idag, jag tappade min plånbok på vägen hem från jobbet!

Hunnit spärra ALLA mina kort!

Sedan ringer världens gulliga dam som hade hittat min plånbok =)

Hon hade sett när jag tappat den och försökt få kontakt med mig men tack vara att jag bytte batterier i MP3spelaren imorse (batterierna tog slut igår) så hörde jag bara Infinite Mass - Bullet hela vägen hem och då går det undan *hihi*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ursäkta, men hi hi ;) Det var ju samma som hände mig (förutom att jag inte hunnit spärra korten, bara polisanmäla). Tack för sällisen en stund, blev jobbigare att springa efteråt! // Malin

Kallangs Photography sa...

Ja det var kul, jag skulle kunna cykla runt längre om du skall ut och springa mer =)
Jag tror jag orkar runt runn faktiskt!