2010-04-13

Dagens outfit

Jag tänkte att jag skull börja försöka få fler besökare på min blogg och då har jag gått in på Blondinbellas och Kissies blog att man då måste varje dag lägga in dagens outfit och förklara vad det är för material och detaljer m.m

Det är tydligen det som ungdomar som läser bloggar är mest intresserade av och klart jag hakar på den trenden =)

So here you go:
Dagens outfit
"Här är jag i fullmundering"

"Jacka SSAB"
färg: blå och orange
pris: man får dom när man börjar i värket så de var GRATIS!
Storlek: XL
"Jacka detalj"
Broderat märke SSAB gamla loggan
Siffrorna ni ser ovanför SS är ett telefonnummer som jag behövde komma ihåg, och jag hade inge papper!
"T-shirt baksida"
Bakifrån med tydliga fläckar från när Camilla färgat håret innan jag ärvde den och fick ha på jobbet.

"T-shirt framsida"
material: 100% bomull
Färg: svart
Storlek: XL
detaljer: de vita fläckarna som ni ser på höger arm och lite på bröstet är slämm ifrån mina helt oförklarliga nysningar (se det här inlägget) jag har på jobbet, jag hinner precis upp med armen innan jag nyser??.
"Byxa SSAB"
Färg: Blå och orange med reflexer
"Skor"
Storlek: 44
Detaljer: stålhätta
Lukt: outhärdlig, personer utan behörighet bör ej vistas närmare än 2 meter
Såja, nu är det bara att vänta och se att besökssiffrorna ökar i stadig takt!

5 kommentarer:

Barbro Binda sa...

Hahaha! Du är för härlig Kallsing! Jag tyckte T-shirten var väldigt intressant, du kanske skulla köpa upp ett gäng och låta frun färga av sig lite på dom. Sen säljer du dom dyrt under namnet: Källäng Design. Kram påre! :-)

Stina sa...

Gratis! Jag sökte minsann jobb på den där fabriken... men det blev inga gratiskläder för mig. Får sponsra min egen garderob ett tag till :(
Jaja mina nya jobbskor har lite högre klackar och man kan till och med stoppa ner näsan i dem utan doftchock:)

Kallangs Photography sa...

BB- Design by Källängs, ja aaa I like it.

Stina- Fråga, jag har en annan kompis som fick avslag på anställning i SSAB och han fick en kapsylöppnare i sin "tack för att du sökte brev".
Ganska tydlig signal där =)

Stina sa...

Hahaha! Kapsylöppnaren har uteblivit.... vad betyder det? Har de fått nys om att jag fick annat jobb och inte kommer att behöva nån?

Unknown sa...

cool, thanks for visiting my page