2010-03-08

Paparazzi

Av någon oförklarlig och mycket irriterande anledning så nyser jag idag.
Men det är inte nog med det, efter varje nysning så börjar det att "rycka" i vänster öga???!!!
MEN VA F-N!!!???

Att det rycker i just det ögat är inte något unikt i sig det började redan för 5 år sedan när jag jobbade som Avdelningschef på Merox. Något som jag då förklarade med att de var arbetskamraternas påverkan, på en skämtsam nivå. Jag vet faktiskt inte varför det började.

Men den här nya utvecklingen gillar jag inte.....

"Spasmer i ögat"

(förbannat irriterande)

Det enda som hitintills som hjälper för att få ryckningarna att sluta är att försöka filma elendet, något som har tagit mig hela dagen. När jag tar fram mobilen så slutar det och när jag lägger ner den så börjar det igen. Den här filmen lyckades jag överlista mig själv med. Genom att fortsätta jobba och som en slipad paparazzifotograf smygfilma mitt eget öga.

Inga kommentarer: