2010-04-26

Jädra klappträ

Ni har inte missat nått under de dagar jag inte har uppdaterat bloggen.
Jag har så SJUUUUUUUUKT mycket att göra på jobbet så när jag väl kommer hem vill man bara koppla ner huvudet och bara slappa.

Men jag kan i alla fall tala om att jag gjort mig illa i höger foten i den farliga sporten

Fullkontakts badminton!

Kanske ni inte har hört talas om men det går till så att man förlorar några bollar i följd (ca 8st) som man tycker man har kontroll på tills man endera slår i nätet eller ut och förlorar poängen.

Man tar då badmintonracketet i höger hand solar (slänger) iväg det men full kraft i valfri vägg sedan följer man upp med ett kraftig spark med hälen in i en bänk.
Det är i sista moment som man oftast skadar sig och mycket riktigt dagen efter hade jag blåmärke UNDER halva foten, men jag får skylla mig skälv jädra klappträ.

Dagen efter var det utomhus premier med fotbollen och jädrar vad kul det var trotts att jag sprang runt och haltade.

2 kommentarer:

Barbro Binda sa...

Ajaj, Kallsing, lugn och fin! :-)
Önskar en fin Valborgshelg!
Kram påre! :-)

Kallangs Photography sa...

D Samma!

Kram!