2009-05-28

Talang 2009

Nu i helgen får jag träffa "idioterna" från .
svensexan igen, då det nämligen dax för bröllopet (Fredrik Blomqvist - Malin Georgsson)
Frågan är om Fredrik Bååth blir lika full som på svensexan och börjar kommentera talang 2009. Jag ljuger inte om han diskuterade ämnet i över 1timme, och då menar jag både högt och med yviga gäster (han var riktigt upprörd =)).

OBS! detta efter att ämnet barnprogram hade avhandlats inne i bastun *hohoho* där spelade han upp en hel film med Musse Pigg som en teaterföreställning, så snacka om talang.

Det här inlägget är dedicerat till F. Bååth:




Erik Linder - In this heart

Jag är inte sämre än att jag själv har gjort en liten acapella sång, passar bra till svensexor, bröllop m.m
(klicka på bilden, ladda ner filen och spela upp den)
Fredrik Källängs - Nu ska vi ut och supa....

Inga kommentarer: