2009-05-20

Korpen premiär!

I förrgår var det Korpen premiär på Hagaplanen (mellan maserhallen och hagaskolan) jag var inte uttagen från början för jag hade inte varit med på någon träning ännu.

Men samma dag ringer våran lagkapten Patrik Persson och frågade om jag kunde ställa upp.

JAJJAMÄNSAN!!!

Så vipps så står man där med full fotbollsmundering, linjerna var vita, gräset var grönt, Kickers värmder upp (en slår hörnor resten försöker nicka), grästuvorna står på rad, cyckelbanan över planen är brun och lerig och det obligatoriska regnet hade spolat planen hela dagen allt var perfekt för Korpen-match.


Hurre united - Kickers 3-2


Ojoj vad ringrostig jag var.......
Nu har jag träningsverk i vänstra under armen och i nacken??????
Jag kan inte svara på hur det är möjligt, men så är det =)

Inga kommentarer: