2009-05-29

Bröllopsutmaning!

Jag har utmanat Fredrik Blomqvist att göra helikoptern direkt efter vigseln, jag tror inte han vågar =)
Detta för att han avslöjade på svensexan att han gjort denna bedrift inför en lärarinna när han fick utmaningen, han var dock mycket mycket yngre vid detta tillfälle.

Men när jag tänkte på det här så kom jag på en berättelse jag har hört om en annan utmaning på bröllop.
Brudgummen skulle nämligen få 100 kr för varje sekund han kunde fördröja när prästen ställer "tager du" frågan.
Han fick absolut inte berätta detta för bruden innan vigseln!
Jag skulle gissa att man skulle klara av att förhala svaret första gången prällen ställer frågan och låssas som man inte hade hört, men när han frågar en gång till, det är då spänningen kommer.......
Om denna historia är sann, vann brudgummen 50 kr *hihi*

Inga kommentarer: