2009-05-06

En hel kass dag!

I förrgår hade jag en hel kass dag, fast jag tänkte inte på att den var så kass förrän igår =) Jag tror att sånt kan bara hända mig *hihi*
Anledning 1: Jag sov enbart 3 timmar pga Alma ville inte riktigt sova den här natten (jag tror oxå att efter kommande anledningar kan här ledas till denna anledning.

Anledning 2: 15:45 när jag skulle åka till Coop och byta bil för att sedan hämta Alma, krockade jag med en annan bil. Vi stod helt still i Grådarondellen och när det blev fritt började framförvarande bil att rulla, jag kollade åt vänster och började rulla framåt. Plötsligt stod det stopp och bilen framför hade stannat. Det blev ingen skada på hennes bil men en bula i min reg.skylt där hennes dragkula hade träffat

Anledning 3: Skulle fixa datan hemma och det blev bara värre och värre till slut var det bara svart kvar, då gick jag och lade mig =)

Inte förrän jag satt vid fikar bordet på morrgonen dagen efter kom jag på att jag hade haft en så kass dag!

Inga kommentarer: