2008-12-22

Pappaledigt V2

Idag börjar pappaledigheten vecka 2, och den började vi med sovmorgon (8:30)!!

Nu ska vi till mormor och morfar (mommo och moffa) och hämta en plastgran men först skall jag fixa Larz Kristerz skivor, dock inte till mig själv.

Det finns ett kriterium för att jag skall börja lyssna på dansbandsmusik som ännu inte har uppfyllts, och det är att jag måste halka utan att ta i mot mig det är min definition av gammal =)
Ja ja kollade på halva finalen i dansbandskampen, men det var för att det var sådant ståhej runt Larz Kristerz.
Jag har redan märkt av att jag börjar bli gammal, igår halkade jag på farstun och det var mycket mycket nära att jag inte hann ta i mot mig
¤¤¤
Alma presenter:
21dec En plastglob med snö i (du vet en sån där som man skakar så snöar det)
22dec En fingerdocka (en gris som man har som en vante, Alma skrattade direkt hon såg den)
¤¤¤
Det regnar ute, skit, det som var så fint med all snö

Inga kommentarer: