2008-12-28

Hej å hå!

Igår hade vi super kul, först var jag och Alma och tittade på kickers när de spelade mellandagscupen och till min förvåning var de super bra.

De vann oxå första matchen med 3-0, den andra förlorade i slutsekunderna med ett udda mål (2-3) och det var mot dalarnas första fotsallag. Hur bra som hällst de borde tom ha vunnit.

Hur cupen slutade vet jag inte för direkt efter andra matchen åkte vi hem och gjorde oss redo för Stinas dop.

Det blev så stressitg för Camilla att vi fick mötas vid kapelet och när vi klev ur bilarna så började kyrkklockorna att ringa. Men vi hann i tid.


Stina på dop -->
(Oskar buren av Anna, Pär håller i lilla sötingen Stina)

Efteråt så fick vi super god smörgåstårta, kakor, kaffe och dricka hur gott som hällst (och vi slapp fixa kvällsmat som en bonus hihi)
¤¤¤¤
Men tji fick vi i natt, då vi skröt om hur snäll Alma är att sova på nätterna. Hon började i ett tiden och sedan fick man gå in med en halvtimmes mellanrum till ca 3 tiden innan vi lokaliserat och eliminerat hennes frustration (hon var hungrig!) längtar till den dagen hon kan tala om själv vad som är problemet. Det är bara högst 3:dje gången under det här året som hon har blivit hungrig på natten.
På tal om trollet så sover hon middag nu och sedan skall vi åka och hälsa på min barndomskamrat Johan "Jojje" Jonsson, och hans fru och två barn (Emanuell och Marcus). Ska blir riktigt roligt, sist Alma träffade dem så kunde hon bara krypa. Kul och se vad som händer nu!
Efter det skall jag och mommo överaska Camilla men mer sägar jag inte nu (hon skulle ju kunna få en lucka på jobbet och kolla på min blogg hihi)

Inga kommentarer: