2008-12-05

Fikaskiss



Hej

Inget inlägg igår det var dåligt =( men det hände inte så himla mycket heller. Har nog faktiskt lyckas hitta felet på bilen, ABS bromsarna verkade vara boven. Nu är den urkopplad och felet har inte inträffat på 48 timmar.
¤¤¤
Jag sitter och ritar en heldel under dagarna vilket resulterar i olika figurer och konstigheter som den här skissen. Den blev ritad igår på fikapausen..........

Vad den föreställer? ingen aning en utomjording kanske? Några förslag?

¤¤¤
Det kommer att bli full fart hela den här helgen, kommer att ha Alma helt för mig själv då Camilla skall jobba mycket. Det är bra hon börjar bli lite väl mammig (man blir lita avundsjuk). Sen skall vi på ett tvillingdop och sist men inte minst så fyller min älskade fru år på söndag. Jag skall åka direkt efter jobbet och köpa present, kan inte avslöja vad det är ännu då Camilla är en av tre stycken som vet att den här bloggen finns =) Puss älskling!
¤¤¤
Idag är det även fika dagen (då bjuder man på fikabröd enligt en deltagar lista, jag (Camilla) hade förra veckan). Det är Kristian som bjuder den här dagen, och han har inte bakat hemma (vilket var ett krav när jag skulle gå med på listan). Han kan dock förlåtas för han har köpt en tårta från Almas, jag har inte provat än men den ser god ut.
¤¤¤
Igår glömde vi bort att ge Alma sin "juldagsklapp" så hon får väll två idag, hehe hon kommer nog vara trött på presenter när julafton kommer.
Har jag talat om att hon önskar sig ett playstation 3 och spelet fall out! och en bilbana =)

1 kommentar:

Camilla med C sa...

Mums! Tårtan såg supergod ut =)
Puss