2010-12-08

Sovsaliv!

Något har hänt de senaste månaderna?
Jag kan inte säga precis när det hände, det har mer smugit sig på?
Men det har börjat bli ett problem.
Jag talar om


"DRÄGGEL"

Jag vaknar flera gånger om natten av att det är blött på kudden.
Åtgärden är snabb och effektiv, jag vänder på den.

Men problemet eskalerar och jag är rädd att snart är den uppe i sådan takt att
kudden inte hinner torka mellan vändningarna

Vad ska jag göra då?
Ha en reserv dräggelkudde?
Finns det någon rehabiliterings övning för "slappa kinder"?

Och kan någon informera om vad "funktionen" med att dräggla är?
Det känns för mig mycket onödigt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tips från coachen: spotta ut snuset innan du somnar.

Kallangs Photography sa...

Jernis- Där sa du något, nu snusar inte jag men jag har alltid varit utrustad med vad man kan kalla en karakteristisk "snusläpp".

När vi ändå är inne på ämnet: min stänkskärm har blivit stulen fram på cykeln!

Camilla med C sa...

Dreggel-pelle!!!