2010-08-19

Öland i bilder

Öland 2010
"Fam Källängs"
(Pappa, mamma, barn (barn))
"Camilla & Alma"
(2xlove U)

"Ölands himmel"
(snygga färger)

"Beach babe 1"
(Alma på Bödastrand)
"Beach babe 2"
(Camilla på Bödastrand)

"Lalllalaaaa"
(Alma sjunger i Ölands djurpark)

"Masken"
(6e raden nerifrån)

"Pappa-Rattzi"
(Jag tog 5 foton innan hon frågade vad jag skulle ha bilderna till?
Ingen publicering i media va?
NEJDÅ! sa jag
Men jag tror det är ok här
Det är ca 30st som läser min blog om dagen och jag tror inte det är Carola Häggkvist)

5 kommentarer:

Stina sa...

Fina bilder, Öland är sååå mysigt :)
Kul med lite kändisspotting ;)

Kallangs Photography sa...

Stina- Det är lika spännande att hoppa bungyjump som att trottsa Carolas uppmaning!

Stina sa...

Wooh... bungyjump, det skulle jag aldrig ge mig in på!!!
Fast trotsa Carola om man fick chansen, det skulle klia för mycket i fingrarna för att låta bli:) Oavsett om skräcken för konsekvenserna är samma!

Anna sa...

Oj vilken vacker himmel!! Det är ju himla vackert på Öland ;) Jag får hänga på dit nått annat år...

Kallangs Photography sa...

Stina- det skall erkännas att MrKällängs inte var speciellt "tuff" när THE Carola kom fram med en reprimand

Anna- Det är bara att säga till, vi var två vuxna och ett barn i en lägenhet som har 8 bäddar samt 4 extra bäddar =)