2010-07-09

SEMESTER!

Änteligen

Fyra veckor blir det i år och det ska bli jätte skönt, jag har sällan längtat så mycket som i år.
Nu ska jag vila mig i form (hoppas jag).

En psykolog som en jobbarpolare har talat med sade att det bästa är att sista arbetsveckan innan semestern börja trappa ner.
Shit va det inte funkar på mitt jobb, hela veckan har accelererat i arbete dag för dag med toppen idag då jag inte kom hem förrän 19:00.

Det roligaste som hände i dag var när jag lånade jobbar bilen, en automat växlad Volvo.
Jag var stressad och hade otroligt mycket att göra när telefonen ringer.
Jag fumlar upp luren och börjar prata sen fick jag för mig att jag skulle VÄXLA!?!?!!

Det var mycket nära att jag skulle slå näsan i ratten men det gick bra, för några år sedan var det en annan på jobbet som var med om en liknande insident och han slog i huvudet rejält i framrutan, så hårt att han börja blöda i pannan.

Vips och en hundradelssekund senare kom han att alltid förknippas med smeknamnet: HÖVDING BLODIGAPANNAN!

Inga kommentarer: