2010-07-11

Holland Vs Spanien 0-1

Jag kom precis hem från grannen efter att tittat på VM-finalen i fotboll.
Om jag hade satt en peng på Spanien som segrare första gången jag sa att jag trodde just på dom så kanske vi hade kunnat åka på en semester idag, men jag spelade inte några pengar på det så nu är jag lika fattig som jag var innan VM.

Det man borde komma ihåg från finalen är de klara chanserna som båda lagen sumpade eller att Jimmy Jump försökte sätta en mössa på pokalen eller stämningen från matchen då tusentals vuvuzelas tjöt för sista gången eller Glen Strömbergs kommentar "så måste dom göra resten av matchen" efter varje farligt anfall eller........

Men det enda jag kan tänka på är att Arjen Robbens neandertals huvud är precis lika bra att ha när man skall snickra som en Hultafors vinkelhake.
Du kan ta ut exakt 90° med båda två...

"Vinkelhaken"
(Arjen Robben)

Inga kommentarer: