2011-11-14

Smartphone?

Jag förstår om ni är oroliga!!!
Alla ni som har köpt den nyaste modellen Iphone eller Android telefon.
Ja ni vet, nu kommer vintern och med det så kommer vantarna på.
Så då står ni där med lovikavantarna med snöklumpar dinglande runt händerna och förbrilt försöker ringa hem till fru och barn.

Men det är här som jag ÄNTELIGEN får nytta av min stora spetsiga näsa som ständigt täcker 1/5 del av mitt synfält.

Jajjamänsan, jag kan svara i telefonen, ringa hem, sätta igång spotify, spela wordfeud samt SMS´a frugan om det behövs handla mjölk på vägen hem? Allt med min STORA SPETSIGA NÄSA utan att så mycke som behöva frysa om tummen.

HAHA där får ni alla ni med små gulliga näsor och kalla händer!

Frågan är dock om försäkringen täcker: SNOR FUKT!??

Jag har faktiskt skrivit om min näsa en gång tidigare: VASSE GO KLICKA HÄR!

Inga kommentarer: