2010-09-01

Valtider

Det är dax åter igen att ta sig en funderare på åt vilket håll man skall välja.
Men för min del så är det redan fullständigt klart var jag står någonstans.

Det var igår på vägen hem ifrån jobbet samtidigt som en av partiledarna hade ett i synnerhet mycket dåligt valmanifest som jag bestämde mig.

Manifestet började precis när jag satte mig på cykeln utanför mitt jobb och slutade inte förren 25 minuter senare och jag var hemma, fullständigt genom blöt från topp till tå?.

En del skulle tycka att det var "otur" eller möjligen "dålig tajming" när regnet öste ner??

Ja precis... det är "han där uppe" jag talar om, han och jag har en personlig vandetta och i första ronden leder han.

Men nu ska jag bara tala om att jag kommer att välja partiet:
Ateisterna!

Inga kommentarer: