2012-05-30

MrKällängs 2012

HÄÄÄÄJJJJJSSANN!

Har ni inte saknat mig?
Jag har nu träffat diverse människor i olika konstilationer under det här halvåret av tystnad som har berättat att de följer mig här på min blogg.
Fantastiskt roligt att höra!

Den senaste var MIN CHEFS CHEFS FRUS MAMMA läser MIN blogg...
Det var dessutom den enda hon läst...

Jamenar, det är klart att det är dax för en komback!
Ifortsättningen kommer den här bloggen att handla mycket om:
  • Mig och mina bravader så klart!
  • Mina funderingar
  • Min udda humor (VARNING! BAJS brukar förekomma ganska ofta)
  • Min familj och jag skulle gissa att Gustav kommer att sticka ut lite extra... ni ska få höra *suck*
  • och naturligtvis mina sharmiga stavfel samt ihop/isärdragningar :)

Allt detta får ni för en liten insats av eran tid...
och så ber jag om kommentarer, de fungerar lixom som katalysator för skrivandet!....

Kampen om första platsen när man googlar Källängs...IS ON!!! AGAIN

MrKällängs Vs Källängs Kontrollhönseri


Inga kommentarer: